قوانین لیاتیم

قوانین لیاتیم
قوانین لیاتیم ذیل قراردادی که در بین نماینده (مشاور فروش)و شرکت ابتدای ثبت نام منعقد می شود،برقرار خواهند بود.قراردادی که مفاد آن در حکم شرایط و ضوابط استفاده از کلیه خدمات شرکت آرمان تدبیر اطلس برای اشخاص حقیقی می باشد.کاربر شرکت که در این قرارداد مشاور نامیده می شود،می بایست کلیه مفاد این قرارداد و همچنین اصلاحات آن را که توسط شرکت منتشر میشود و به اطلاع وی میرسد،رعایت کند.
در صورتی که هر یک از مشاور ها اطلاعات نادرست از طریق این قرارداد را در اختیار شرکت قرار دهد و یا مفاد آن را رعایت نکند،شرکت حق فسخ این قرارداد را در هر زمانی و همچنین اعمال بلادرنگ تبعات آن را برای خود محفوظ نگه می دارد.مشاورینی که قراردادشان فسخ شود تمامی حقوق و امتیازات خود را که به واسطه قرارداد با شرکت به دست آوردند،از جمله گروه فروش را از دست میدهند.مفاد این قرارداد به منظور حمایت از مشاورین و همچنین اطمینان از اینکه تمامی مشاورین از یک استاندارد برخوردار هستند وضع شده است.تایید این مفاد در زمان ثبت نام مطابق با قانون تجارت،الکترونیکی و موضوع عقد از راه دور و همچنین بخشنامههای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و آیین نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکهای آیین نامه اجرای مواد(۲)،(۱۲) و تبصره ماده (۸۷) قانون نظام صنفی به منزله پذیرفتن همه شرایط از سوی کاربر می باشد.
قوانین
در این بخش لینک صفحاتی مانند قوانین و مقررات لیاتیم،برنامه آموزشی،مهارتی و انگیزشی لیاتیم،دستورالعمل رفتاری مشاور های فروش و فرصت کسب درآمد برایتان آورده شده که در بدو ورود و در موقع ثبت نام درون وب سایت پس از مطالعه و تایید آنها،پروسه ثبت نامی شما در وب سایت لیاتیم به پایان می رسد.
برای مطالعه شان کافی است روی لینک های مربوطه زیر کلیک کنید:
کلید مطالعه قوانین و مقررات لیاتیم
کلید مطالعه دستورالعمل رفتاری مشاورین فروش
کلید مطالعه برنامه آموزشی،مهارتی و انگیزشی لیاتیم
کلید مطالعه فرصت کسب درآمد لیاتیم
نمایشگر تخلفات
پس از ورود به حساب کاربریتان در لیاتیم
• از طریق تلفن همراه نمایشگر تخلفات را می توانید زیر بخش لینک اختصاصی من و
• از طریق دسکتاپ نمایشگر تخلفات را در سمت راست صفحه زیر بخش اختصاصی من میبینید.
در ویدئوی زیر می توانید با نحوه عملکرد این نمایشگر آشنا شوید:
ویدیو
جدول تخلفات و امتیازات شان را در زیر می بینید:
عنوان تخلفات امتیاز منفی هر تخلف
فعالیت یک مشاور فروش بر روی دو دفتر کار مجازی ۵
اصرار و پافشاری برای خرید کالا یا عضویت در شرکت به عنوان مشاور ۵
اعتبار بخشی کاذب به خود از طریق نسبت دادن روابط ویژه با پرسنل و مدیران شرکت برای مشاور ۵
جذب مشتری بازاریاب دیگر ۵
بدگویی کردن و بدنامی و تخریب مشاور دیگر در مواجه با گروه خود ۵
فروش محصول شرکتهای دیگر در کنار نحصولات لیاتیم(تراست و کلاس یک) ۵
ایجاد گمراهی به صورت آگاهانه به منظور اختلال در عملکرد مشاور دیگر از طریق ارائه اطلاعات غلط به فرد ۵
انتساب لقب های دولتی یا غیردولتی کاذب به مدیران شرکت در هنگام بازاریابی کالاها و خدمات شرکت ۵
عدم معرفی بازاریاب به مشتری احتمالی مطابق ماده ۴ دستورالعمل رفتاری ۵
ثبت سفارش به جای بازاریاب دیگر بدون تایید کتبی وی ۶
عدم اجرای برنامه آموزشی،مهارتی و انگیزشی لیاتیم(METS) ۶
ارئهاطلاعات اشتباه در ارتباط با کارایی محصولات شرکت ۶
انجام تبلیغات انبوه بدون کسب اجازه از شرکت ۶
وعدههای دروغین مثل پیشنهد استخدام،درآمد بیش از مقدار واقعی ۷
دسترسی غیرمجاز و ورود به اطلاعات حساب کاربری فرد دیگر اعم از مشاور فروش و مشتری ترجیحی ۷
خردهفروشی در محلهای غیرقانونی (داروخانه،فروشگاه،پلتفرمهای آنلاین) ۷
جذب کاربر زیر ۱۸ سال ۷
گران فروشی ۸
استفاده از کودکان در جهت تبلیغ و معرفی محصول ۸
جذب زیرمجموعه بازاریاب دیگر ۸
سوء استفاده از عدم اطلاعات و آگاهی مخاطب به عل فقر اطلاعاتی مشتری ۸
تهییج و ترغیب مشاور فروش گروه دیگر برای فعالیتدر خط حمایتی خود ۸
فروش کمتر از قیمت روی جلد (تخفیف) یا کم فروشی ۸
هرگونه رفتار تهاجمی،پرخاشگری،خشونت، تهدید،مشکلات اخلاقی ۸
دریافت وجه جهت آموزشی گروه فروش ۸
انجام هرگونه رفتار متقلبانه جهت افزایش درآمد که منجر به نقص قوانین شرکت شود ۸
سوء استفاده از اطلاعات هویتی افراد برای دریافت کد مشاوری و کد مشتری ترجیحی ۱۰
دریافت حق عضویت یا وجه جهت آغاز همکاری ۱۰
اجبار در فروش در قالب استراتژی فروش ۱۰
عدم توجه به اخطار CA ۱۰
نحوه محاسبه امتیازات
نحوه محاسبه امتیاز منفی توسط سیستم به صورت زیر می باشد:
• در ابتدا برای همه مشاوران امتیاز صفر شده است.
• هر تخلف با توجه به جدول فوق امتیاز منفی مشخصی دارد که پس از مشاهده تخلف از سوی کاربران به صورت امتیاز منفی منظور می گردد.
• در صورتی که کاربر یک تخلف مشخص را مجدداً برای بار دوم تکرار کند ۵/۱ برابر امتیاز مشخص شده در جدول فوق برایش امتیاز منفی ثبت می شود.
• در صورتی که مشاور یک تخلف مشخص را برای بار سوم مرتکب شود ۲ برابر امتیاز مشخص شده در جدول فوق برایش امتیاز منفی درج میگردد.
• اگر مشاوری یک تخلف مشخص را برای بار چهارم به بعد تکرار کند همان ۲ برابر امتیاز مشخص شده در جدول فوق برایش امتیاز منفی ثبت میشود.
توجه ویژه:در صورتی که کاربر به ۳۰ امتیاز منفی برسد،تعلیق میگردد.مشاور فروش که به ۳۰ امتیاز منفی برسد،از روز اول ماه به بعد،تعلیق می گردد.
نکته مهم:در صورتی که یک ماه از آخرین تخلف کاربر بگذرد و کاربرد مرتکب هیچ تخلفی نشود یک امتیاز منفی از آن کم می شود و این روند به صورت ماهانه و مادامی که مرتکب تخلف نگردد تکرار می شود؛این روند تا جایی ادامه پیدا میکند که ۸۰ درصد امتیاز منفی دریافت شده کاربر،حذف گردد.
توجه:در صورتی که برای مشاوره فروش،هیچ تخلفی ثبت نشده باشد متن(شما هیچ تخلفی مرتکب نشده اید.) برای وی نمایش داده میشود.
سوالات متداول قوانین لیاتیم
سوال:آیا برای حضور در شعبه حضوری لیاتیم به همراه داشتن کارت بازاریابی الزامی است؟
پاسخ:طبق آیین نامه وزارت صنعت،معدن و تجارت به همراه داشتن کارت بازاریابی عکس دار برای تمامی مشاوران در شعب حضوری الزامی است.
شما مشاوران فروش عزیز می توانید پس از مشاهده ویدئوی زیر با بارگذاری عکس مورد نظر خود نسبت به دانلود فایل pdf کارت بازاریابیتان اقدام کنید.
ویدیو
سوال:برای ثبت نام به عنوان مشاور فروش چه شرایطی باید داشته باشم؟
پاسخ:بر اساس قوانین دارای ۱۸ سال تمام شمسی باشد.در هنگام آغاز به کار و در طول مدت کار ممنوع المعامله نباشد و دارای صلاحیت عمومی اشتغال به کار باشد.
سوال:چگونه می توانم جایگاه خود را در لیاتیم لغو کنم؟
پاسخ:برای لغو جایگاه تان بایستی از طریق حساب کاربریتان در ببخش تیکت ها و ارسال تیکت جدید درخواستتان را به اطلاع کارشناسان مرکز پشتیبانی ما برسانید.
سوال: در چه شرایطی جایگاه من در لیاتیم به عنوان مشاور فروش لغو (ابطال) می شود؟
پاسخ:در صورت لغو جایگاه توسط شخص مشاور فروش به واحد پشتیبانی و یا عدم فعالیت در سه ماه گذشته در جایگاه نماینده (مشاوره فروش) لغو (ابطال) میشود.
توجه:درج و ارائه هرگونه اطلاعات اشتباه در هنگام ثبت نام مشاور فروش با اطلاعات هویتی غیر واقعی،ممنوع بوده و منجر به حذف جایگاه خواهد شد.
توجه:در صورت فسخ قرارداد و لغو کد مشاوری مشاور فروش به مدت ۶ ماه امکان ثبت نام مجدد نخواهد داشت.مگر در صورتی که درخواست ثبت نام در خط حمایتی قبلی صورت بگیرد.
سوال:در چه شرایطی جایگاه من به عنوان نماینده (مشاور فروش)تعلیق می گردد؟
پاسخ:در صورت انجام تخلف و رعایت نکردن قوانین لیاتیم و همچنین مغایرت مدارک هویتی با حساب کاربری شخص جایگاه وی تعلیق میشود.در این وضعیت امکان ارسال تیکت وجود دارد اما خرید و ثبت سفارش امکان پذیر نیست.
سوال:در صورت مسدود شدن حساب بانکی خود که آن را به شرکت اعلام کرده ام،چه کاری باید انجام دهم؟
پاسخ:جهت اعلام مسدود شدن حساب بانکی و اعلام شماره شبای جدید بایستی از طریق بخش تیکت ها به بخش پشتیبانی لیاتیم تیکت بزنید.
سوال:آیا میتوانم محصولات تراست را به هر قیمتی که خواستم به فروش برسانم؟
پاسخ:خیر چون طبق بخش (د) بند ۳۹ام تعهدات مشاوره فروش در قوانین و مقررات فعالیت در لیاتیم،امکان کم فروشی و گرانفروشی محصولات وجود ندارد و شما را در بدو ثبت نام در لیاتیم به عنوان نماینده پذیرفته و آن را تایید کرده اید.
سوال:آیا میتوان همزمان با لیاتیم در شرکت دیگر با فعالیت مشابه فعالیت داشته باشم؟
پاسخ:مشاور فروش امکان فعالیت در شرکت بازاریابی دیگر را مادامی که در این شرکت مشغول به فعالیت می باشد را ندارد.
سوال:آیا هر زمان که بخواهم میتوانم روی محصولات برای فروش تخفیف بگذارنم؟
پاسخ:پیشنهاد هرگونه تخفیف بر روی قیمت روی جلد محصولات شرکت تنها در ازای کالاهای مجاز که در برنامههای تخفیف توسط شرکت ارائه شده است.ارائه هرگونه تخفیف به مشتری از سوی خردهفروشی مشخص شده در برنامه کسب درامد توسط مشاوره فروش مجاز نیست.هرگونه ارائه تخفیف به مشتری از سوی مشاور فروش می بایست از سری کالاهای عرضه شده در روز برنامههای تخفیف (پروموشن) باشد و هرگونه ارائه تخفیف به مشتری از سوی مشاور به غیر از کالاهای پروموشنی ممنوع است.
سوال:آیا می توانم محصولات تراست را به داروخانهها بفروشم؟
پاسخ؛عرضه و فروش محصولات از طریق پلتفرم ها و بازارچه های اینترنتی،واحدهای صنفی غیر آنلاین و داروخانهها مجاز نیست.کلیه کالاهای شرکت می بایست توسط مشاور فروش به مصرف کننده نهایی عرضه شود.
سوال:چرا از پورسانت های دریافتی ام مالیات کسر شده است؟
پاسخ:طبق قانون مالیاتهای مستقیم پرداخت هایی که کارفرمایان به اشخاص حقیقی،غیر از کارکنان خود که مشمول پرداخت کسورات بازنشستگی یا بیمه نمی باشند،به عنوان حق المشاوره،حق حضور در جلسات،حق التدریس،حق التحقیق و حق پژوهش پرداخت میکنند،بدون رعایت معافیت موضوع ماده (۸۴) این قانون مشمول مالیات مقطوع به نرخ ۱۰ درصد میباشد.کارفرمایان موظفند در موقع پرداخت یا تخصیص،مالیات متعلقه را کسر و ظرف مدت مشخص شده در ماده (۸۶) این قانون،با اعلام مشخصات دریافت کنند ها مطابق فرم نمونه اعلام شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور به اداره امور مالیاتی پرداخت کنند و در صورت تخلف،مسئول پرداخت مالیات و جریمههای متعلق خواهند بود.
بنابراین مشاوران فروش موظفند که از پورسانت دریافتیشان،ده درصد مالیات پرداخت کنند.
دیدگاهتان را بنویسید