ثبت سفارش
ثبت سفارش
در این بخش می خواهیم روند ثبت سفارش محصولات در وبسایت فروشگاهی لیاتیم را از ابتدا تا انتها و به صورت مرحله به مرحله با زبانی بسیار ساده برایتان تشریح کنیم و در پایان به سوالات متداول شما در این حوزه پاسخ دهیم.
ثبت سفارش
روند ثبت سفارش
۱.در اولین مرحله از ثبت سفارش بایستی با وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبورتان را وارد حساب کاربری خود در لیاتیم شوید.
۲.شما میتوانید محصول/ محصولات مورد نظر خود را به طور مستقیم از روی صفحه اصلی سایت یا به واسطه بازکردن دسته بندیهای محصولات(مراقبت از پوست،مراقبت مو،مراقبت بدن و آرایشی)و یا دسته بندی های فرعیشان در هر بخش مشاهده کنید.
۳.برای افزودن محصول/ محصولات مورد نظر به سبد خرید هم کافی است روی دکمه آبی رنگ سبد کلیک کنید یا پس از باز کردن صفحه آن محصول با کلیک روی آن،روی دکمه اضافه کردن به سبد کلیک نمایید.
۴.بعد از اینکه محصول/ محصولات مورد نظرتان را به سبد خرید،اضافه کردید،در بالای صفحه و سمت چپ،روی آیکون سبد،تعداد محصول/ محصولات برایتان نمایش داده میشود.که با کلیک روی ان میتوانید محصول/ محصولاتی که انتخاب کردید را به همراه تعدادشان مشاهده کنید.در اینجا امکان حذف آن محصول/ محصولات یا افزودن بر تعدادشان هموجود دارد.
همچنین،PV و CV خرید انجام شده نیز در اینجا مشخص است و میتوانید آن را مشاهده کنید.
۵.پس از اینکه محصول/محصولات خود را انتخاب و به سبد خریدتان اضافه کردید برای نهایی کردن سفارش بایستی روی دکمه قرمز رنگ ثبت سفارش کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.
۶.در این صفحه یعنی جزئیات سفارش اطلاعات سبد خریدتان را که که شامل محصول/محصولات انتخابی،قیمت واحد،تعداد و قیمت کل میباشد را مشاهده میکنید.اینجا نیز امکان حذف و افزودن و کاستن از محصولات سبد خرید تان وجود دارد.
۷.پس از چک کردن این اطلاعات،میتوانید روی دکمه سبزرنگ ادامه فرایند خرید کلیک کنید.
۸.وارد بخش اطلاعات تحویل میشوید.در این بخش ابتدا مشخصات تحویل گیرنده و آدرس آن را شاهده میکنید.این آدرس،آدرس پیش فرضی میباشد که در زمان ثبت نام آن را وارده کردهاید.شما هر زمان که بخواهید،میتوانید آدرسهای دیگر را به نام تحویل گیرندگان دیگر اینجا ثبت کنید.
۹.توجه داشته باشید،اگر آدرسی که در زمان ثبت نام ثبت کرده اید و به طور پیش فرض انتخاب شده،برای شهر تهران باشد،امکانات ارسال در آن شهر را میتوانید در بخش نحوه ارسال ببینید که در حال حاضر از طریق سامانه اسپید و لینک اکسپرس برای ارسال در مناطق ۲۲گانه شهر تهران و از طریق لینک اکسپرس برای ارسال در استان البرز(بجز طالقان و اشتهارد)وجود دراد و برای سایر شهرستانهای استان تهران،طالقان،اشتهارد و سایر شهرستانهای کشور سرویس پست.
۱۰.اما اگر بخواهید سفارشتان را به صورت حضوری تحویل بگیرید بایستی روی برگه تحویل حضوری در کنار برگه ارسال کلیک کنید.از آنجا میتوانید شعبه عربعلی در تهران و سایر شعبهها در شهرستانها را برای تحویل حضوری همچون خرمآباد،اصفهان،شیراز،ساری و همدان انتخاب کنید.
توجه:مشتریهای ترجیحی هرچندبار که بخواهند وئ مشاوران فروش تنها یک بار مجاز به ویرایش آدرس اولیهشان موقع ثبت نام هستند.و اگر بخواهند مجدد این کار را انجام دهند بایستی به بخش پشتیبانی تیکت بزنند.
۱۱.در زمان انتخاب تویل حضوری برای هر شعبه بایستی نام تحویل گیرنده را به صورت کامل وارد کنید و روی گزینه ویرایش کلیک کنید.یعنی همان شخصی که قرار است آن سفارش را به صورت حضوری تحویل بگیرید.
توجه:برای تحویل به صورت حضوری محصولات،شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی به همراه داشته باشد.
۱۲.پس از اینکه نحوه ارسال را انتخاب کردید،اگر تحویل حضوری نباشد،هزینه ارسال برایتان نمایش داده میشود و در ادامه میتوانید روی گزینه ادامه فرایند خرید کلیک کنید.
۱۳.با انتخاب این گزینه،آدرس تحویل برایتان نمایش داده میشود و از شما خواسته میشود تا آن را تایید کنید.
۱۴.سپس وارد مرحله پرداخت میشوید.در اینجا دو درگاه بانک پاسارگاد و بانک صادرات نمایش داده شده است؛تفاوتی نمیکند.یکی از انها را انتخاب کنید و روی دکمه سبزرنگ کلیک کنید.
۱۵.پس از اینکه به عملیات بانکی و پرداخت انجام شد؛به سایت لیاتیم بازگشت داده میشوید ومیتوانید کد پیگیری را مشاهده کنید.
سوالات ثبت سفارش
سوالات متداول
سوال:در صورتی که خریدی را ثبت کردم و هزینه آن از حساب بانکی ام کسر شده باشد ولی در سیستم عملیات خرید ناموفق ثبت شده باشد چه کاری باید انجام دهم؟
پاسخ:ابتدا ۴۸ تا ۷۲ ساعت تامل بفرمایید چنانچه مبلغی به حسابتان برنگشت از طریق ارسال تیکت درخواست خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در کمتر از یک ساعت به شما پاسخ دهند در صورتی که در بازه زمانی مذکور مبلغ به حسابتان عودت داده شد مجددا اقدام به ثبت سفارش نمایید.
سوال:قوانین خرید حضوری چه مواردی را شامل می شود؟
پاسخ:برای تحویل کالا در شعب تحویل حضوری گیرنده با در دست داشتن کارت شناسایی عکس دار می تواند سفارش خود را دریافت کند در صورتی که شخص دیگری برای تحویل کالا اقدام کرده باشد باید کارت شناسایی تحویل گیرنده را همراه داشته باشد.در صورت داشتن تعداد فاکتور بالای ۱۵ عدد باید از چند ساعت قبل به واحد پشتیبانی تیکت زده و ساعت تحویل خود را با شرکت هماهنگ کنند.
سوال:امکان خرید حضوری با استفاده از کارت ها وجود دارد؟
پاسخ:خیر.خرید از لیاتیم به صورت اینترنتی بوده و تنها از طریق وب سایت شرکت امکان پذیر است.
سوال:آیا امکان لغو سفارش یا ویرایش آن وجود دارد؟
پاسخ:در حال حاضر امکان لغو یا تغییر سفارش وجود ندارد بنابراین قبل از ثبت سفارش و پرداخت آن از صحت سفارش خود اطمینان حاصل نمایید.
سوال:در چه ساعتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
پاسخ:در تمامی ساعات شبانه روز
سوال:آیا میتوانم سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ:خیر.امکان خرید اقساطی در لیاتیم وجود ندارد.
سوال:چطور میتوانم فاکتور سفارشمان را دریافت کنم؟
پاسخ:تحویل فاکتور به مشتری یا مشاور فقط در تحلیلهای حضوری صورت میگیرد.
سوال:آیا امکان افزودن محصول جدید فاکتور قبلی وجود دارد؟
پاسخخیر.فاکتور ثبت شده امکان تغییر و ویرایش ندارد و برای ثبت محصول جدید فاکتور جدیدی به شما تعلق میگیرد.
سوال:آیا می توانم کالاهایی که موجود نیست را سفارش بدهم؟
پاسخ:از آنجایی که ثبت سفارش در لیاتیم به صورت اینترنتی انجام میشود امکان سفارش کالا تا زمانی که روی سایت لیاتیم ناموجود اعلام شود وجود ندارد.
سوال:از چه روش هایی می توانم مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟
پاسخ:پرداخت مبلغ سفارش در لیاتیم فقط از طریق درگاههای اینترنتی امکان پذیر است.
سوال:چگونه میتوانم از زمان موجود شدن کالا های ناموجود در سایت با خبر شویم؟
پاسخ:زمان موجود شدن اقلام در کانال های اطلاع رسانی شرکت اعلام میشوند.شما با عضویت در این کانال ها می توانید از زمان موجود شدن کالا موردنظر اطلاع پیدا کنید.
دیدگاهتان را بنویسید