پورسانت

پورسانت
در این بخش میخواهیم شما را با پورسانت و انواع مفاهیم پیرامون آن،نحوه مشاهده و تسویه پورسانتها،انواع پاداشها و در نهایت گروه فروش و تیم سازی در لیاتیم آشنا کنیم و به سوالات شما پیرامون این موارد پاسخ دهیم.
پورسانت
ارزش امتیازی(PV) یا Point Value)): هر کالا یا محصول در لیاتیم دارای یک امتیاز مشخص میباشد.
توجه:امتیازاتی که از خرید مشتریان ترجیحی به حساب مشاوران فروش زده میشود نیز ارزش امتیاز شخصی (ارزش امتیازی یک مشاور فروش)محاسبه میشود.
ارزش امتیاز گروهی(GPV) یا Group Point Value)): به مجموع ارزش امتیازی یک مشاور فروش و همه مشاوران فروشی که وی معرفی کرده و در بین گروه مشاوران فروشش جای دارند،ارزش امتیاز گروهی یا GPV گفته میشود.
ارزش امتیاز گروه شخصی(PGPV) یا ( Personal GPV):به مجموع ارزش امتیازی یک مشاور فروش،مشتریان ترجیحی وی و همه مشاوران فروشی که ردههای پایین تر از دایرکتور وی قرار دارند ارزش امتیاز گروه شخصی یا PGPV گفته میشود.
ارزش پورسانت (CV یا Commissionable Value):هر کالا یا محصول علاوه بر ارزش امتیازی (PV)دارای یک ارزش پورسانتی میباشد.
توجه:در طرح کسب درآمد لیاتیم PV و CV مبنای رشد و پرداخت پورسانت به شما مشاوران فروش در نظر گرفته میشود.
نکته مهم:PV و CV هرکالا یا محصول بعد از لاگین (ورود به حساب کاربری توسط مشاور فروش)کنارشان دیده میشود.
ارزش پورسانت گروهی(GCV یا Group Commissionable Value):به مجموع ارزش پورسانتی یک مشاور فروش و همه مشاوران فروشی که دی معرفی کرده و در بین گروه مشاوران فروشش جای دارند ارزش پورسانت گروهی یا GCV گفته میشود.
ارزش پورسانت گروه شخصی ( PGCV یا Personal Group Commissionable Value):به مجموع ارزش پورسانتی یک مشاور فروش،مشتریان ترجیحی وی و همه مشاوران فروشی که ردههای پایینتر از دایرکتور وی قرار دارند ارزش پورسانت گروه شخصی یا PGCV گفته میشود.
مشاهده پورسانت
مشاوران فروش(نمایندگان)میتوانند برای مشاهده پورسانت خود ابتدا وارد حساب کاربری خود شوند و از طریق نوار سمت راستی که در صفحه میبینند وارد بخش پورسانتها شوند.
در این بخش،در بخش درآمد کلی میتوانند پورسانت دریافتی ماه جاری خود را مشاهده کنند.
همچنین در این صفحه،با انتخاب ماه و سال مورد نظرشان و کلیک روی دکمه سبزرنگ مشاهده گزارش میتوانند پورسانت خود در ماههای گذشته را مشاهده کنند.
توجه:در حال حاضر پورسانتهای مشاوران فروش هر ۳ ساعت یکبار به روز میشوند و قابل مشاهده میباشند.
تسویه پورسانت
مبلغ محاسبه شده برای پورسانت مشاوران فروش به طور سیستمی محاسبه میگردد.و واریز آن طبق آیین نامه بازاریابی شبکهای بین یکم تا حداکثر هفتم هر ماه به شماره شبای حساب بانکی مشاوران فروش صورت میگیرد.
توجه:مشاوران میتوانند پس از ساعت ۱۲ بامداد آخرین روز ماه مبلغ کل پورسانت دریافتی آن ماه را در حساب کاربری خود مشاهده کنند.
سوالات متداول پورسانت
سوالات متداول
سوال:اگر در خصوص پورسانت واریز شده ابهام داشته باشم،چه کار کنم؟
پاسخ:در حساب کاربری و از طریق بخش پورسانتها میتوانید جزئیات پورسانت خود را مشاهده کنید.پس از بررسی جزئیات در صورتی که همچنان ابهامی وجود داشته باشد،میتوانید موضوع را از طریق تیکت با تیم پشتیبانی مطرح کنید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.
سوال:چرا پاداش دریافتی در ماه آخر من کم شده است؟
پاسخ:افزایش یا کاهش یافتن پاداش دریافتی در هر ماه به عوامل زیر بستگی دارد:
۱.فعال یا غیرفعال شدن اعضای گروه فروش(افراد مجموعه)
۲.ماهیت انواع پاداشهای پرداختی(چندسطحی،توسعه،افتراقی،و یکبار پرداخت)
۳.فروش در سطحهای مختلف
۴.کامپرس شدن سطحهای فروش
سوال:شبیه ساز پورسانت چیست و نحوه کار با آن چگونه است؟
پاسخ:این ابزار که از طریق حساب کاربریتان در لیاتیم میتوانید به آن دسترسی داشته باشید در برنامه ریزیهای شما برای کسب درآمد بیشتر کمکتان میکند.در این ابزار میتوانید سازمان فروش خود را درختواره ببینید و با ویرایش اطلاعات مربوط به PV و CV آن ها و بررسی محاسبه پاداشتان ببینید که چطور میتوانید با انواع و اقسام چینشها و امتیازات،بالاترین میزان پورسانت را دریافت کنید.
سوال:چرا در مدت زمان فعالیت خود در لیاتیم هیچ پاداشی را دریافت نکردهام؟
پاسخ:برای دریافت پورسانت باید شماره شبای شخص به نام خودش باشد و دقیقا مطابق با نام و نام خانوادگی او در زمان ثبت نام در وبسایت ثبت شود.بنابراین شما باید از درج شماره شبا در بخش اطلاعات شخصی خود و تطابق نام صاحب حساب با نام خود در سیستم اطمینان حاصل فرمایید.
سوال:در صورتی که هنگام ثبت نام،شماره شبای خود را وارد نکرده باشم،چه کاری باید انجام دهم؟
پاسخ:برای درج شماره شبا پس از ثبت نام،باید از طریق بخش تیکتها به کارشناسان مرکز پشتیبانی تیکت زده و شماره شبای خود را اعلام کند.
سوال:چگونه میتوانم پورسانتهای معوقه خود را دریافت کنم؟
پاسخ:مشاور های فروش برای دریافت پورسانت یاپورسانتهای معوقه خود باید از طریق بخش تیکتها به کارشناسان مرکز پشتیبانی تیکت زده و درخواست پورسانت معوقه خود را اعلام کنید.
دیدگاهتان را بنویسید