درباره ما

لیاتیم
مهلران در سال 1397یک شرکت را به عنوان زیر مجموعه به نام لیاتیم تاسیس کرد.در واقع هدف لیاتیم عرضه مستقیم محصولات مهلران به مصرف کنندگان است،در لیاتیم برای کسب رضایت مصرف کنندگان و نتیجه مطلوب هر آنچه باعث ایجاد یک تجربه عالی و تکرار نشدنی میشود فراهم شده است.
فعالیت و عملکرد
روش لیاتیم برای عرضه محصولات خود برنامه فروش مستقیم است.اگر بخواهیم توضیح مختصری راجع به فروش مستقیم بدهیم اینگونه است که فرد در حالیکه خودش مصرف کننده محصولات یا مشتری است می تواند به صورت توصیه فردی کالا را به دیگران نیز معرفی کند،در این گونه شرکت ها شبکه توزیع محصولات در اختیار مصرف کنندگانش قرار دارد در قالب معرفی محصولات از طریق مشتری به مشتریان دیگر.
در واقع این نوع فروش به خاطر کسب درآمد بیشتر و جانبی می تواند به درآمد اصلی تبدیل شود.شما میتوانید در حالیکه محصولات مورد نیاز خودتان را از شرکت تهیه میکنید با توصیه این محصولات به افرادی که با آنان تعامل دارید،از طریق شبکه های اجتماعی یا موارد دیگر و با رعایت یکسری از قوانین خاص شرکت به راحتی درآمد خوبی را کسب کنید.
ارزش ها
در ادامه میخواهیم راجع به نحوه اقدام و رفتار کلیه پرسنل صحبت کنیم که اینها در واقع کلی برنامه ریزی لیاتیم است که بر پایه 6ارزش محوری صورت میگیرد:
احترام
فارغ از هر شرایط ، عنوان و موقعیتی احترام به یکدیگر باید در اولویت قرار بگیرد منظور از احترام در شرکت بر پایه سود و زیان شخصی یا جایگاه نیست.در زیر اصول احترام در شرکت را تعریف کردیم:
_پیشنهاد به جای تحمیل عقاید
_دعوت به همکاری به جای قدرت نمایی
_صداقت در گفتار و کردار
_خوشرویی در هر لحظه
_وقت شناسی
_تجلیل از دستاوردهای فردی و تیمی
_خوب گوش کردن
_پذیرش اشتباهات
تمرکز بر مشتری
مشتریان لیاتیم به دو دسته تقسیم میشوند ،همکاران(مشاورین فروش) و مصرف کننده نهایی.
هدف تعامل شرکت با مشتریان کسب رضایت وتجربه عالی خواهد بود.در زیر خدمات شرکت به مشتری که در الویت هستند ارائه میکنیم:
_تحویل خدمت در سریعترین زمان ممکن
_اطمینان از تحویل کامل خدمت در راستای جلب اعتماد مخاطب
_افزایش آگاهی مخاطب به خدمات ارائه شده از سوی شرکت
کیفیت
استاندار های کیفی برای خدماتی که به مشتری ارائه میدهیم در نظر گرفته شده است ،ابزارهای فروش و پشتیبانی ،خدمات پس از فروش ،پلن فرصت کسب درآمد و خدمات پس از فروش بخش های مهمی هستند که اولویت در آنها کیفیت است،اگر بخواهیم کیفیت از نظر لیاتیم را تعریف کنیم: نحوه چینش جزئیاتی از محصول و خدمات است که با خواسته های مشتریان همخوانی داشته باشد و در نهایت برای خلق یک تجربه بی نظیر کمک کند.
نوآوری
دغدغه همیشگی ما خلق راه حل های بنیادی و کاربردی برای رفع نیاز و مشکلات مخاطبانمان خواهد بود.سر لوحه ی برنامه های ما در شرکت چه در تولید و چه در ارائه خدمات آموزشی ابداع راه کارهای کاربردی است این تفکر ما کمک میکند که یک چالش را هر چقدر هم که دشوار و ناآشنا باشد در سریعترین زمان ممکن حل کنیم و رضایت مخاطبانمان را به دست بیاوریم.
سادگی
ما همواره سعی کرده ایم اصل سادگی را برای کاربری راحت و ایجاد تجربه تکرار نشدنی رعایت کنیم ،این اصل شامل تمام محصولات و خدماتی که به مخاطبانمان ارائه میشود هست.این اصل را با وجود پیچیدگی فرآیند های تولید و ارائه خدمات ،یکی از الویت ها قرار داده ایم.
فرهنگ
فرهنگ میتواند دلیل انتخاب و پایداری تعامل مردم به شرکت ها باشد.و این تمام دارایی لیاتیم است ،فرهنگ ما تجربه واقعی مصرف کنندگان وتوزیع کنندگان شرکت است ،برای اینکه رشدی پایدار باشد فرهنگ باید تاثیر گذار و در عین حال شامل تمام اصول از جمله پیام،خدمات آموزشی به مخاطبان ،مشتریان و رویدادها باشد لیاتیم سعی کرده است این ارزش حفظ فرهنگ را در تمامی بخش ها به کار ببرد.
شعبه ها
لیاتیم در شهرهایی مانند تهران ،اصفهان،ساری،خرم آباد ،شیراز،همدان شعبه دارد در اینجا توضیحاتی راجع به امکانات این شعبه ها برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم
شو روم محصولات تراست: پیشخوانی برای نمایش محصولات و تست آنها
امکان دریافت حضوری محصولات:محلی برای تحویل حضوری سفارشات
سالن گفتگو:امکان گفتگو حضوری مشاوران و مخاطبان
متس سنتر فضایی عالی برای رزرو و برگزاری جلسات آموزشی
آدرس شعب
تهران:
خیابان نوشهر،خیابان عربعلی (نوبخت),ابتدای کوچه شورشی (هشتم)پلاک 41, طبقه دوم.
خرم آباد:
خیابان انقلاب ،نرسیده به میدان کیو،کوچه آراسته هفتم،سمت راست ،پلاک7
شیراز:
میدان مطهری ،خیابان قدوسی غربی،حد فاصل خیابان محلاتی کوچه ششم،پلاک8،ساختمان پرسیس،طبقه2،واحد3
اصفهان:
میدان دروازه شیراز ،ابتدای خیابان سعادت آباد ،جنب آژانس هواپیمایی پرستیژ تور،پلاک1, مجتمع اداری پرپونه ،طبقه 3,واحد 5
همدان:
خیابان تختی ،کوچه خوانساری ،پلاک 128, مجتمع تختی،طبقه 2،واحد5.
ساری:
بلوار خزر،خیابان طبرستان ،نبش کوچه حق شناس ،طبقه فوقانی فروشگاه هفت،طبقه3,واحد 5.
ساعات کاری شعبه ها:
در شعبه های لیاتیم همکاران ما شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 19 و پنجشنبه ها از ساعت 9تا 17 آماده خدمت رسانی به شما مشاوران محترم هستند .
در شعبه هایی که امکان تحویل حضوری امکان پذیر است یعنی تهران ،اصفهان، خرم آباد ،ساری،شیراز و همدان تحویل سفارشات بین ساعات 10 تا 13 و 14 تا 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه و بین ساعات 10تا 13 و 14 تا 18 روز های پنجشنبه است.
ارتباط با لیا
شما مخاطبان عزیز میتوانید از طریق کارشناسان پشتیبان یا از طریق شبکه های اجتماعی که در ادامه معرفی میکنیم با ما در ارتباط باشید.
الف: شبکه های اجتماعی
ما با سه صفحه در اینستاگرام و یک کانال در تلگرام با اهداف متفاوت برای مخاطبان عزیزمان فعالیت میکنیم.
صفحه رسمی لیاتیم در اینستاگرام و کانال رسمی لیاتیم در تلگرام:
هدف این صفحات اطلاع رسانی رونمایی و عرضه محصولات جدید ،مسابقه های ماهانه و فصلی،کمپین و انتشار جذاب مورد نیاز همراهانمان مانند محتوای آموزشی لیاکست،اطلاع رسانی در مورد مقالات مفید و با ارزش در لیامگ و ……..
صفحه محصولات لیاتیم در اینستاگرام
این صفحه معرفی محصولات تراست و آشنا کردن مخاطبان با کاربرد و ویژگی های آنها را بر عهده دارد.
صفحه دپارتمان حامیان مشاوره فروش (CA) لیاتیم در اینستاگرام
این صفحه نیز با ارائه نمونه جامع و بی نقص از آموزه ها و تجربه های ارائه شده در زمینه دیجیتال مارکتینگ،آموزش ترفندها و نکات آموزشی در دنیای بی انتهای بازاریابی دیجیتال
ب:مرکز پشتیبانی
برای برقراری ارتباط با مشاوران ما میتوانید یکی از راه های پیشنهادی زیر را انتخاب کنید:
چت آنلاین
کارشناسان لیاتیم تمامی روزهای هفته از ساعت 9صبح تا 12شب پاسخگوی سوالات مخاطبان عزیز هستند.برای ارتباط با آنان میتوانید با وارد شدن به وبسایت به وسیله دکمه ای که در پایین صفحه سمت راست قرار دارد نسبت به فرستادن پیام اقدام کنید.
ارسال تیکت
مشتریان ترجیحی و مشاوران فروش با وارد شدن به حساب کاربری خود در وبسایت در هر ساعتی از شبانه روز از بخش تیکت ها نسبت به درج تیکت جدید اقدام کنند ،تا کارشناسان پشتیبان بعد از دریافت تیکت (به جز ساعات 18 تا 9 صبح و روزهای تعطیل) پاسخگو باشند.
تماس تلفنی
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 18 مخاطبان عزیز میتوانند با شماره 02158231 تماس برقرار کنند.
مهلران
از اولین و بزرگترین تولید کنندگان محصولات مراقبتی،بهداشتی و آرایشی میتونیم به مهلران اشاره کنیم که با پیشینه ای بیش از 100 سال در ایران فعالیت میکند.
این مجموعه تولیدی کاملآ به خودکفایی رسیده است اگر بخواهیم شرکت های در اختیار را نام ببریم باید به مهلران،کارخانه الهی،شرکت فارماسان سینا،شرکت خوشه سبز و در آخر به لیاتیم اشاره کنیم.افراد شاغل در این زمینه بیش از 800نفر و همچنین افراد بازنشسته بیش از 8000نفر است.
پیشینه فعالیت مهلران:
140 سال قبل یعنی سال 1260هلدینگ مهلران فعالیت خودش را آغاز کرده.موسسان و بنیانگذاران شرکت آن زمان به تولید شمع اشتغال داشتن. درست زمانی که بخشی از کشور توسط کشور شوروی اشغال بود یعنی سال 1285 موسسان شرکت با وارد کردن دستگاه های صابون سازی از کشورهای خارجی ، تولید صابون را آغاز میکنند و بدین صورت اولین کارخانه صنعتی را با پروانه کارگاهی در سال 1300 پایه گذاری میکنند.
این شرکت درسال 1353کارخانه صابون سازی الهی با وارد کردن دستگاه های پیشرفته روز دنیا و ارتقای سطح دانش تأسیس کرد.و اینگونه بود که اولین صابون بچه به نام (شمیز) که بالغ بر 20 سال در این عرصه بی رقیب بود تولید شد.
شرکت Swiss fine cosmetics در سوئیس که شرکتی شناخته شده در زمینه محصولات مراقبت پوستی و آرایشی است در سال 1350 با شرکت الهی تفاهم نامه ای را امضا کردند و همچنان این تفاهمنامه پابرجاست و از این روی بسیاری از محصولات تاییدیه این شرکت سوئیسی را دارد .
مهلران با تصمیم گسترش و اضافه شدن محصولات نوین در سال 1374 تاسیس میشود. یکی از بزرگترین و مهمترین بازیگران صنعت آرایشی بهداشتی مهلران است که با تولید طیف وسیعی از محصولات آرایشی بهداشتی و تجهیز خط تولید به آخرین دستگاه های نوین روز دنیا در این عرصه فعالیت میکند.
شرکت دارویی فارماسان سینا در سال 1394 با هدف تولید محصولات درمانی به این مجموعه اضافه شد.
محصولات درمانی بسیاری که نیاز به مجوز خاص دارند در این گروه تولید میشوند.
همچنین توانست گروه خوشه سبز را تشکیل بدهد تا در زمینه بسته بندی مهلران بی نیاز باشیم.در طول تمام این سالها شرکت با مدل B2B فعالیت داشته است اما تصمیم میگیرد با تأسیس لیاتیم در سال 1397 به بازار B2C برای فروش مستقیم محصولات تولیدی فعالیت کند.
فعالیت و افتخارات:
تولید سفارشی یا private label برای تعدادی از شرکت های نام آشنا بخش عمده فعالیت شرکت در این سالها بوده است.اجازه بدهید تعدادی از این شرکت ها را برایتان نام ببریم ،پارس آزمای طب صاحب برند سریتا،سیلانه سبز صاحب برندهایی مانند comeon برای پد ها و کرم های بهداشتی ،برند MISSWAKE برای محصولات دهان و دندان ،شرکت ژرف کوشافرین صاحب برند درمالیفت، و بیشتر از 50 برند سرشناس و مطرح تنها نمونه کوچکی از تولیدات شرکت بوده است.
از جمله افتخارات دیگر هلدینگ مهلران:
_کسب عنوان مدیر نمونه کشور از سمت سازمان ملل متحد
_کسب نشان صادر کننده نمونه برای 7سال به طور مداوم
_کسب عنوان واحد نمونه صنعتی پویا از سوی وزارت صنایع و معادن
_کسب عنوان کارفرمای نمونه از سوی وزارت کار و امور اجتماعی
_کسب عنوان واحد نمونه از سوی معاونت غذا و دارو و وزارت بهداشت و درمان.
محصولات و صادرات
مهلران قسمت قابل ملاحظه ای از تولیدات خود را به محصولات هتلی اختصاص داده است، و این محصولات برای بیش از 100 هتل داخلی تولید میشود.
اینجا میخواهیم تعدادی از این هتل های بنام را ذکر کنیم: هرمز بندرعباس ،پردیس مشهد،پردیسان مشهد،آنا کیش،داریوش کیش،قصرالضیافه مشهد ، پارس ایل گلی تبریز ،پارس مشهد،شایان کیش ،پارسیس مشهد،پارس کرمان ،پارسیان،قصر طلایی مشهد ،پارسیان خزر،درویش مشهد،سیمرغ تهران،کوثر مشهد ،گروه هتل های هما ،هتل بینالمللی لاله تهران ،مارینای کیش و………
لیست کشورهایی که مهلران به آنها محصولات صادر میکند:
_اروپا: بلغارستان ،رومانی،اسپانیا
_آسیا: تاجیکستان ،عراق،امارات،عربستان،قطر،بحرین،بنگلادش،افغانستان ،پاکستان: 70٪ سهم بازار در 7سال، ارمنستان ،آذربایجان،ازبکستان،قزاقستان،قرقیزستان.
دیدگاهتان را بنویسید